oliverochgänget

Beach 2011-bättre sent än aldrig:P

Kategori: Allmänt

Tjohooo!

Hänt mycket i veckan. I måndags efter jobbet var det körlektion och sedan gav jag mig ut och sprang med Oliver, äntligen kommit igång:P efter det va det snabbt hem och duscha sen iväg till Amanda för filmmys:)<3

På tisdagen va det jobb och på kvällen tog jag och Amanda en långpromenad på 1,5 timme. Oliver va lagom trött efteråt:)

Och igår följde jag med mor och far till Torsö där vi hälsade på pappas kusin och hennes man som bor jättefint vid sjön! där tog jag och mamma en mysig promenad med Oliver och nu har jag iaf doppat fötterna i sjön:P det närmsta jag kommit ett dopp för i år än:P

Idag har det blivit jobb, körlektion och en till springrunda:) Mamma skulle gå spåret med Oliver medans jag sprang men det blev ingen go promenad för henne inte:P dom gick lite innan mig så det blev att jag sprang förbi dem sen. När jag mötte upp dem efter ett varv sen visade det sig att Oliver hade dragit heeeeela vägen efter det att jag hade sprungit om dem:P han hade nosat i backen och dragit som en tok så antagligen kände han mitt spår;P
Han brukar aldrig va så pipig och så efter mig så kanske va det så att han också ville springa med mig som förra gången haha!


Imorgon blir det gbg!

Ha det fint!
Puss&kram anna

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Pappas faster lilla du.. ;)

    2011-07-22 | 22:09:24
  • anna säger:

    hihi jaha:P

    2011-07-22 | 22:30:22

Kommentera inlägget här: