oliverochgänget

Dåligt..men lite bra också

Kategori: Allmänt

Idag har det varit sjuuukt varmt och en lite lite dålig dag...kan inte säga exakt varför den varit dålig men lite små saker och att jobba i värmen gör en helt slut, ändå vet jag vissa som har det så mycket värre på sina jobb så jag borde väl inte klaga.

Men lite får jag klaga iaf. Oliver har fått hotspot igen och både salvan och trimmern är i gbg och den nyinköpta trimmern suger och nu har han så ont att jag inte kommer åt att raka alls. Märkte nu också ikväll att det har spridit sig så det blir att ringa veterinären det första jag gör imorn och hoppas på att de kan ge mig en tid....jäkla skit...

Körningen idag kändes iaf bra! lite små saker men läraren e ändå nöjd med mig, bara att jag måste sätta igång med teorin nu för han stressar mig lite;P men det e bara bra! så nu försvann min fritid helt:P de dagar jag inte kör får jag åka ner och sätta mig vid datorn men men kommer va så sjukt gött när jag har kortet i handen.....och det känns inte jättelångt bort;)


Nu ska jag ta mig en dusch och ringa min darling och beklaga mig lite:P

puss&kram anna

Kommentarer

  • Julia säger:

    Hejsan!

    Nu har våran lilla ängel kommit och han är alldeles underbar. Vi har ju självklart gjort en hemsida till lillen, www.loial.se eftersom han heter Loial, uttalas inte riktigt som det stavas så det är inte så konstigt som det ser ut =) hoppas du gillar den Kramar

    2011-07-02 | 18:33:44
    Bloggadress: http://www.loial.se

Kommentera inlägget här: