oliverochgänget

LYCKLIG!

Kategori: Allmänt

Har nu avklarat min första körlektion i m-stad. Det gick kanon och jag kan inte vara mer nöjd med trafikskolan och min lärare! han e verkligen toppen! så detta känns änna bra och inte alls så hopplöst längre. Tror han kommer peppa mig bra och även se till att jag får teorin gjort.

OCH VET NI VAD!!!...

ne det e klart ni inte vet..men hur som helst. Jag har tänkt göra teorin själv då jag inte vill betala 1500 spänn till för att få tillgång till datorer m.m för det gjorde jag på idiotkörskolan i gbg för ett år sen. Men så kom vi fram till att jag nog skrev in mig i m-stad för flera år sen och det gäller än....och då sa han...nu kommer det! ATT JAG INTE SKULLE HA BETALT DOM DÄR 1500 I GBG! för e man inskriven på en str körskola redan så ska det gälla på alla! och detta skulle dom kunna se i gbg så nu j*vlar ska jag ha tillbaka mina pengar och pluset e att jag kan gå ner och sätta mig vid datornerna här i sommar nu så kan de hjälpa mig med uppkörning och allt:D

ett steg närmare en sån här skönhet;P



ne nu ska jag ta min lilla älskling på en promenad (jag menar inte martin utan oliver) som har varit ensam mycket idag<3

Puss&kram anna

kommer fortfarande hoppas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: