oliverochgänget

Midsommar

Kategori: Allmänt

tjooo på er!

Då var det måndag igen!

Helgen har varit toppen! åkte med tåget till götet på fredagmorgonen och var nere runt 11. Dagen skulle spenderas med gött folk hos Robban! så jag och martin åkte väl dit runt 14. Då va de goa killarna där så kom tjejgänget typ vid 17. Men innan det så pimpa vi stället! så najd blev det! blåsa upp ballonger va en av mina uppgifter jag tog åt mig.....det skulle jag inte gjort..... jag va helt värdelös på det!!!! men till slut kom jag in it:P

Såhär blev resultatet på vårat pimp! glasaltanen=svenskt, tältet=pride!:P





Sen kom hela gänget och vi börja göra käk och shottarna kom fram! japp vi skippa den ÄCKLIGA snappsen och tog goa shottar ist. fast den ena va en riktigt besvikelse faktiskt.
Kvällen va sjukt lyckad och med killarnas 90-tals lista på spotify blev det inte sämre om jag säger så;P buggturerna, trubaduren, maten, sällskapet, pimpet, vädret (japp det va SOL i gbg;P), gjorde även såklart sitt:D

Kan inte säga så mycket mer, kommer bilder nu ist (men måste först säga: killar...jösses...vad ska man ha dom till?:P eftersom martin va nykter så tyckte jag han kunde sköta kameran men det sluta ist med att det inte blev så mkt bilder... och vidare bra heller:P)




Mitt mål under kvällen va att lära mig öppna flaskor med dosa, till slut klara jag det;P


Robban höll tal:)













Mange fixa lite trubadur:D



tequilarace;P




Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: