oliverochgänget

...

Kategori: Allmänt

Åh vad jag e trött på den här kursen nu! har ingen lust alls att läsa böckerna:/ längtar så tills i höst då inriktningen börjar, jippi!!!! bygga trummor, måla trummor, spela på trummor, dansa till trummor!!;P japp så kul kommer det bli att läsa till lärare:D

Nu blir det dagens recept!

tacogratängen blev supergo idag med



Först blandar du philadelphiaost och creme fraiche som du lägger i botten på formen.
över det lägger du köttfärs som du stekt och kryddat med tacokrydda.
efter det väljer du vilka grönsaker du vill ha, jag valde paprika och lök sen gjorde jag en sallad bredvid.
och överst massa god ost:)
in i ugnen i 20 min, 200 grader.


Till middag bjöd vi hit svärfar och då blev det fisk. tog tyvärr ingen bild men jag rekomenderar det verkligen, supergott!
torsk eller annan vit fisk
100 g cream cheese
1dl creme fraiche
ca 3 msk av någon örtsort (alt. 15g frysta italienska kryddor)
Gör såhär:
lägg fisken i en ugnssäker form
salta och peppra
blanda: creme fraiche och cream cheese med kryddorna och bred över detta på fisken
ställ in i ugnen i 200grader i ca 25 min
 superlätt!!

God natt

PUSS&KRAM ANNA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: