oliverochgänget

Heldag i skolan blev en heldag hemma:/

Kategori: Allmänt

Go morron...känns iaf fortfarande som klockan är 9 typ.

Blev ingen skola för mig idag:/ vaknade imorses och mådde så sjukt illa, ingen roliig känsla...illamående är nog bland det värsta jag vet. Så jag försökte somna om istället och lyckades till slut.
Nu har jag precis ätit min "frukost". Idag blev det: creme fraishe (stavning??) tonfisk, purjolök, rödlök, peppar och till detta salladsblad och bröd. gott faktiskt.

Eftersom jag missar skolan idag ska jag försöka läsa så mycket jag kan i en av böckerna. helst så jag kanske har läst ut den ikväll (önsketänkande). De andra böckerna har löst sig nu, en ska jag hämta imorn och en beställde jag nyss så jag hoppas jag hinner få den innan helgen.


Hoppas gestaltningen gick bra idag tjejer i A2:3!



PUSS&KRAM ANNA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: