oliverochgänget

Ny vecka

Kategori: Allmänt

Tjooo på er!

Blev en kortdag i skolan idag. Skyndade iväg till studentbokhandeln för att desperat köpa mina böcker som fattas som jag måste ha NU! och såklart är alla böcker till denna kursen SLUT!! fan fan fan! Hitta bara en på nätet med som jag isåfall skulle få i veckan men hallå jag behöver fortfarande den andra! blääää.
Får trösta mig med att det bara är 2,5 vecka kvar till sommarlov!!!

Fast så mycket lov blir det inte för mig. Har fått sommarjobb i M-stad! känns rätt gött, får helt enkelt pendla ner hit på helgerna. och eftersom jag e så duktig och jobbar hela sommaren blir det troligtvis en sista minuten för mig och martin i mitten av augusti....om inte priserna e skithöga såklart. hoppas hoppas:)

En sak till som händer i mitt liv just nu då är att jag har börjat på en LCHF diet. Idag är det en vecka sen vi börja och än sålänge går det rätt bra, va lite jobbigt att inte få äta godis i lördags bara;P

Kanske blir så att jag lägger upp lite vad vi äter på dagarna om det e nån där ute som vill testa också kanske så kan ni få lite tips på käk här. får se hur det blir.
Dieten funkar iaf till 100% . Freddan har nämligen kört detta ett tag nu och shit vad det syns!

Yäyä nu ska jag försöka få nått gjort här hemma. kl 17.30 är det ett step 1 pass som gäller med Jannike!!:D


PUSS&KRAM PÅ ER

Kommentarer


Kommentera inlägget här: