oliverochgänget

SÅ JÄVLA GÖTT SAADE!!!!:D

Kategori: Allmänt

Halloj halloj!

har tänkt fixa ett inlägg hela veckan men det jag tänkte skriva då väntar jag lite med för nu e jag så ivrig att skriva om att JAG HADE RÄTT!!! HAHAHA istället;)

ÅÅÅÅHHH vad härligt att Eric Saade tog 3:e platsen igår!!! sååå jävla kul!!! och så jävla värd det va han! egentligen va han ju värd å vinna men såklart pajja ju några svenskar det eftersom de va tvungna att skriva en låt åt Azerblablabla;P

OCH bland det bästa av allt! jag minns så väl när han vann melodifestivalen och jag skrev hur gött det va på fejjan hur mycket SKIT man fick:P!! åå den suger å han e kass osv men vad folk inte fattar e vad han faktiskt menar med låten han snackar om sin karriär och det VIKTIGASTE AV ALLT!!! i ett nummer behöver DANS och KOREOGRAFI!!! det har Eric och hans team och de e så sjukt bra på det!! men ni som inte e dansmänniskor kanske inte fattar det;) som sagt, hans nummer va grymt och allt handlar inte bara om låten utan allt i helhet och det hade han!

Har sagt det i flera år att vi måste skicka nått som har allt och äntligen fick jag som jag ville;P och se hur det gick!:D

Så jäkla nöjd e jag nu iaf att jag hade rätt!!! det va rätt låt och den e inte kass, jag menar!! han fick den bästa platsen som sverige har haft på 12 ÅÅÅÅR!
Och bara för att de e så grymt bra och för att jag e så sjukt glad för att de kom 3:a så lägger jag ut länken från i lördags här;P 

http://www.youtube.com/watch?v=L6Ox0bAYqpE

PUSSOKRAM PÅ ER

Kommentarer


Kommentera inlägget här: