oliverochgänget

Sötsugen!!!!

Kategori: Allmänt

Det är helt sjuuuukt hur godissugen jag är just nuuu!!!! jag blir galen!
Har googlat runt på varenda LCHF sida för att hitta nått jag kan göra men allt jag har hittat betyder att jag måste ner till ica och jag orkar verkligen inte....buhu..


Hur som helst har jag haft en skittråkig dag idag, bara läst den här jäkla tråkiga kurslitteraturen!


Igår va vi och kolla på göteborgsvarvet. Väntade på att freddan skulle springa förbi men hade ingen aning om vilket nr han hade eller exakt när han startade så efter kl 16 kom vi fram till att vi måste missat han. Så vi åkte mot floda istället där mor och far var barnvakt åt Hugo och Alice<3 hon börjar bli lite "större" nu den lilla ängeln:)
Jo och på vägen till floda asså typ 10min efter att vi lämnat eriksberg och loppet ringer svärmor och säger att freddan precis sprang förbi, jäkla skit!!:P

Ne nu måste jag hitta nått att stoppa i magen.


PUSS&KRAM ANNA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: