oliverochgänget

BLI MINA!!!

Kategori: Allmänt

SNÄLLA BLI MINA!!!!!





ÅÅHH visst e dom fina??:)


Idag har jag hur som helst varit en sväng hos Elina där vi och även Evelina försökte plugga, för min del gick det inge vidare:S skulle fortsätta när jag kom hem men det gick inge bra det heller:S:S:S
blir att sitta imorn, hoppas jag får klart halva imorn iaf. SNÄLLA anna kan du göra som du säger nångång!!


Nu är det snart veckans höjdpunkt! dom desperata brudarna!:P


Just det! gjorde förresten bröd när jag kom hem, favoriten hittills! smaka precis som scones! det enda negativa (som gäller alla lchfbröd recept) är att det blir så lite!
Men sjukt gott iaf

Recept:
2 ägg vispas HÅRT
lite salt och en skvätt grädde tillsätts
1,5 dl pofiber + 2 tsk bakpulver vispas ned

Låt detta stå ett par minuter för att låta fibern svälla lite

klicka ut på bakpapper

Grädda 200 grader 7-10 minuter (färdiga när de blivit lite gyllene)

Jag hade även i lite lite kardemumma, blev mums!


Nu väntar jag på min beställning från lowcarbshop, köpt bröd (som jag kommer kunna rosta!! har saknat det såå) kokosnötsmjöl och hallonremmar (som troligtvis kommer smaka skit:P)

Ha en mysig kväll!

PUSS&KRAM ANNA
5<3







Kommentarer


Kommentera inlägget här: