oliverochgänget

Didriksons

Kategori: Allmänt

Tjoo på er!

idag va det en rätt kort dag i skolan igen. Innan skolan tog jag en snabbis på stan för att hitta "min" Didrikson jacka jag ska ha i år. Var alldeles för sent ute förra året för dom går åt som smör. Men jag hitta ingen bra i stan så efter skolan och gymmet besökte vi Maria på XXL:) Jag hade tänkt köpa en på barnavdelningen då dom inte e så långa där (eftersom jag inte heller e så lång:P) men stl 140 va det minsta och jag hade nog iaf behövt 152;P. ibland e det bra å va liten, dom e ju billigare på barnavdelningen med MEN när jag skulle visa Martin hur långa vuxenstorlekarna var så upptäckte jag att det va dom inte alls:P utan istället perfekta!:P så en sån följde äntligen med mig hem! blev bara lite tommare i plånboken än som va tänkt men den kommer jag kunna ha ett bra tag!


Imorn är det fredag! får se om det blir utång, vad har hänt?? 3 helgen i rad blir det då:S:P Elina fråga om jag ville komma hem till henne på lördag med och träffa lite folk och ha det gött så det lutar mot det också:)


Nu ska jag snart sova tror jag, har sovit skitdåligt denna veckan, vet inte alls vad det beror på. kanske på nått som stört mig i ett par dagar.... eller fullmånen???:S


Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: