oliverochgänget

Go helg och lite vardag

Kategori: Allmänt

Tjoo på er!!

Haft en sjukt roligt helg! bästa på länge!!

Åkte hem till m-stad igen i fredags för att träffa min brudar på lördagen. Blev en toppenkväll som startade med bowling (som gick skit för min del:P) käk och sedan utgång!
tack tjejer för en superbra kväll!<3 (bilder kommer)


Igår kväll åkte jag och martin och hämta mitt körkort! äntligen kan jag lägga undan mitt pass! efter det va tanken att vi skulle åka och springa (jag skulle gå med oliver:P) i en större skog här i närheten. Men när vi va framme kom vi på att den där jäkla älgjakten dragit igång nu! och då vågar inte jag gå där och va rädd för att bli skjuten eller jagad av en vettskrämd älg! så vi åkte hemåt igen men jag ville ändå ut och röra på mig nu när jag hade snörat på mig dojjorna så jag ringde Maria så tog vi en promenad med vovvarna:)



Idag blir det veterinären med Oliver så vi äntligen kan få reda på varför han kliar sig så och sen blir det tacobuffé på Tildas med Anja! mums!!!


Puss&kram

Kommentarer

  • Julia säger:

    Hoppas det går bra med lillpöjken. Det är ju inge kul när de får problem då de inte kan prata så vet man ju inte vad det är :) Bamsekramar från oss

    2011-10-12 | 15:06:59

Kommentera inlägget här: