oliverochgänget

KAOS

Kategori: Allmänt

Just nu hade det varit toppen om nån kunde berätta för mig hur man klonar sig eller hur man gör för att få lite fler timmar på ett dygn.

Japp det är lite kaos här nu som ni kanske märker. Jag har en "tenta" som ska va klar imorn och jag är inte klar med för fem öre, problemet är att vi inte fått några direkta direktiv på hur vi ska skriva och det va då själva f*n vad svårt det ska va när man faktiskt får bestämma lite själv! vi människor är hopplösa! japp där drog jag alla över en och samma kant med det får ni bara ta!
Sen är grejen att jag vill inte plugga eller jo men isåfall KÖRKORTSTEORI! blir galen, är redan nervös och det är flera dagar kvar:S:S:S:S:S:S

jag får helt enkelt lägga ner bloggandet för ikväll och fortsätta med tentan och så imorn kväll hoppas jag att den är klar så kan jag plugga teorin sen. Jag vill inte kugga:( har inte tid att kugga!!


Så nu va detta galna inlägg slut. Ha det bra gott folk!

Puss&kram anna

Vill förresten att det ska bli 8 okt fort nu så jag får träffa underbara människor<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: