oliverochgänget

träningsvärk!!!

Kategori: Allmänt

Shiit vilken dag det blev i slutet:P Jag har fortfarande sjuuk träningsvärk i kroppen sen i måndags och då speciellt i framsida lår och det blev ju inte bättre på sista lektionen när läraren sa åt oss att sätta oss på golvet och ställa oss upp och sätta oss ner osv hela tiden:P hur som helst hade jag ändå bokat ett pass på gymmet så fick la se det som en "uppvärmning":P

Efter skolan gick jag direkt till gymmet, var 45 min tidig så tog det lite lugnt men då kom jag på att det var IDAG och INTE imorn jag skulle betala för riskettan...shiiiiit! va bara att slänga sig på en spårvagn och springa (I GUMMISTÖVLAR OCH TRÄNINGSVÄRK!!) till körskolan, springa tillbaka till spårvagnen och skynda tillbaka till gymmet! där hade passet redan börjat så jag frågar en i personalen om det är ok att smyga in ändå:  "jaja det är inga problem, ta det bara försiktigt när du inte är uppvärmd" jag skrattar och svarar att jag är uppvärmd!:P

Sen blev det ett snabbesök på ica som inte blev så snabbt då jag ...ne mange "springer" på mig då jag gått förbi han:P så jag fick en shoppingkompis och även skjuts dom långa 200 m hem:P satt kvar och tjöta i han nya fina bil ett tag SEN va jag hemma:D

Nu softar jag i soffan och laddar inför veckan sista skoldag imorn:)


Detta gjorde vi förresten på bildlektionen idag:P




Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: