oliverochgänget

Bästa kräftskivan ever!!=)

Kategori: Allmänt

Jäklar vad denna  veckan har gått fort!
 
Kräftskivan i helgen var iallafall den BÄSTA någonsin!!:D haha så sjukt kul hade vi allihop! men det mesta som hände på landet stannar på landet;P
Började dagen med en tur till sjön där det blev bad för vissa:P fiskande, grillande, solande ja underbart!
Sen drog vi tillbaka till huset där det blev gräsklipperace:P och lekar=) och så småningom mat:) kvällen blev låååång men sjukt rolig=D jag som aldrig blir bakis va det i två dar....
 
I veckan har jag varit i Floda hos goingarna 2 gånger, klippt mig-äntligen blivit av med det slitna, shoppat lite lite, nästan köpt gymkort;P glömde intyg från skolan:P men nästa vecka drar det igång och dansen likaså:)
 
Imorgon ska jag hem till Maria, äntligen lyckades vi boka in en dag! och ha lite tacomys! Sen på lördag åker vi till
M-stad, dels för att kolla på Peter (min körlärare) som ska spela på matfestivalen:D grymma låtar har han! och sen på söndag blir det Meandi party hos syrran, får se hur fattig jag blir denna gången....
 
 
Hörs!
Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: