oliverochgänget

I'm Back!

Kategori: Allmänt

Måndag och semestern är slut, eller skolan börjar inte förän 4 september men nu ska jag vara hemma i götet och hoppas på lite vik.
 
Jag kan inte bestämma om sommaren har känts lång eller kort... egentligen känns den kort fast när jag tänker på vad vi hunnit med känns den rätt lång, vilket är skönt! tror jag hoppar över ett bildregn från sommaren men kan ju nämna vad vi hunnit med.
Vi började med att ta en tripp till Hunnebostrand och träffa min farbror och efter det va vi på mitt livs bästa konsert! Bruce Springsteen! så nu är hans låtar det enda jag lyssnar på nästan.
Hmm vad gjorde vi sen.... jo sen åkte vi på båtsemester, jag, martin, brorsan, freddan, alex, carro och coffe! jag kanske inte är någon båtmänniska men jag tycker jag klara det galant!! hela EN natt ;) nja det skulle bli längre men jag och syrran bestämde med kort varsel att vi skulle dra upp till Sundsvall på konserthelgen som va där! så vi gjorde en roadtrip och stack dit fre-sön. Vi såg Uggla, melissa horn, bryan adams, kent, badjävlar och ledin! sjukt bra va det och DIT ska jag flytta!
Några dagar senare åkte jag, martin och Oliver till Helsingborg och hade en mysig weekend på hotell. UNDERBAR stad DIT ska jag flytta!! =P
Så fort vi kom hem från Helsingborg så stack vi till Grebbestad i 3 dagar och sen började martin jobba.... så DÅ åkte jag till Mariestad och hade några goa sista dagar och nu är jag hemma och tänkte börja komma tillbaka till vardagen=)
 
Jag har anmält mig till en termin till på sinclairs, hoppas på att det kan bli lite konståkning i höst. Ska även skaffa gymkort men funderar nu på om jag ska ta sportlife eller friskis???
 
Ikväll ska jag till Floda där jag ska vara barnvakt åt Hugo imorgon och onsdag för Alice ska ha sin första årskontroll<3
 
 
Ja nu fick ni en uppdatering iaf.
Nu ska jag göra lite nytta här hemma.
Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: