oliverochgänget

Lyckad dag!

Kategori:

Idag vakna jag av att telefonen ringde. Det va hon som har hand om alla vikarier på de förskolor jag vikarierar. Jag hade sagt att jag kunde jobba från och med idag och hon sa att hon va glad att hon kunde ringa mig igen. Såklart kunde jag ju jobba, fast sängen lockade verkligen! Men detta gick fort över när jag fick veta hur glada de pedagoger jag jobbat med förut blev när de märkte att det va jag som var vikarie idag:) så nu blir det några timmar imorn också innan vi sticker till landet och taggar inför årets kräftskiva!

I eftermiddag fixade jag och Martin lite inför helgen och det blev även lite spontan shopping! Hitta ett par jeans på hm som jag som vissa andra va lika förvånad över att jag köpte men dom va nice;) blev även ett linne på MQ i svart och gult, är så trött på alla vanliga tråkiga toppar man alltid köper annars. Sen innan vi skulle åka hemåt fynda jag 2 par skor för 300 kr! Samma sko fast i två olika färger;)

Lyckad dag!!

Puss&kram Anna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: