oliverochgänget

M-stad och halsfluss

Kategori: Allmänt

Vad glad jag blir när jag ser att folk tagit till sig det jag skrivit och bidragit, även folk jag inte ens träffat! Tack!!!:)

I helgen blev det m-stad. Fick träffa mina underbara girls<3 och oliver lärde sig visat bädda UPP sängar. Så nu hoppas jag han lär sig bädda också:)

Veckan har hittills varit ok.. Om man inte räknar med veterinärbesöket igår då. Åkte in med oliver för jag misstänkte noskvalster. Men veterinären upptäckte att han hade halsfluss. Såg visst rätt illa ut i pluttens hals<3 så nu går han på penicillin så idag blir det ingen agility för honom:(

Ska hämta hem en sak till vardagsrummet idag med:) hoppas det blir bra! Bilder kommer;)...om det blir bra:P

Ha en bra dag allihop! Puss&kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: