oliverochgänget

Torsdag

Kategori: Allmänt

Började morgonen med en skön promenad med Oliver sen en snabbis till skolan och sedan hem igen och då va det inte lika skönt ute...shit vad kallt det varit idag:/
Blev inte mycket annat gjort sen, hade liksom behövt göra massa här hemma som att städa m.m men det har verkligen inte lockat för fem öre. Det e för mycket liksom typ hela lägenheten:/ så det får la bli imorn ist...

Ikväll var det dags för agility igen!:) om oliver va taggad förra gången ja då va han SJUKT taggad idag! Idag kom hans glädjeskall heeeeela tiden. Ja typ så fort jag reste mig:P

Nu slappar jag i soffan och upptäckte nyss en kommentar på bloggen från något företag som vill att jag ska visa upp min tapetsering eller något. Jag maila tillbaka och fråga vad det innebar så vi får se vart det leder:)

Puss&kram Anna

Bilder från idag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: