oliverochgänget

Veckan som gått

Kategori: Allmänt

Oj oj nu har det gått ett tag igen.

Får börja med vardagsrummet då. Äntligen blev väggarna klara! Vi ringde hut eliten (syrran och Tanche) i fredags för vi ville verkligen få upp "skiten":P och det gick faktiskt bättre än väntat!:) så nu har jag snart det finaste vardagsrummet:) jag har iaf den snyggaste tapeten;)
På lördagen blev det en sväng till Ikea för att handla skåp och nya luckor. De gamla mörka luckorna ska väck! Nu vill jag ha ljust ljust ljust!:)
Sen har helgen gått åt till fix. Fast på söndagen smet jag iväg på meandi party med syrran:) pojk det blev dyrare än beräknat eftersom jag inte skulle ha nått:P en superfin outfit till Alice<3 en tröja till Hugo<3 och ett par mys byxor till mig:)
I måndags hade vi en ynka lektion. Vi lärde oss spela ukulele!:) jag ska köpa en!!:D sen begav jag och min härliga basgrupp oss mot Haga och hamna på Sjöbaren. Blev en fisksoppa för min del som var helt ok:) sen drog vi vidare till PC. Där blev det ett par drinkar och mycket goa skratt!:)

Idag och igår är jag ledig och det har inte hänt så värst mycket. Hade tänkt ta ett aerobic pass ikväll men får nog hoppa det då jag misstänker att en förkylning e på g:/ jäkla skit för idag va första dagen jag va sugen på att träna på riktigt länge...

Ska försöka få upp lite bilder:)
Puss&kram Anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: