oliverochgänget

Fullt upp!

Kategori: Allmänt

Nya kursen har börjat. Vi börja med 5 dagars ledighet;) inkl. helg då:P

Så i torsdags revs vardagsrummet sen har hela helgen gått till att få upp renoveringstapeten, fan vilket jobb, trodde det skulle ta 1 dag det tog 3!
Men igår börja vi med den rätta tapeten, blir jättebra! Men den e vit så blir ingen wow känsla direkt, när den randiga kommer upp DÅ kommer det bli WOW!:)

Igår på dagen var jag i Floda och hjälpte syrran först. Gick jättebra, Alice fick tro att jag va mamma (syrran) ett tag så jag visa inte mitt ansikte först men sen kom hon på mig men det gick bra:) gick med Hugo till dagis och hade sedan en hel halvdag med Alice:) min lilla plutt<3
Sen åkte jag hem och vi tapetsera som sagt, ända till 22.30 sen la jag mig med migrän...mysigt. Hade nog spänt mig rätt mycket hela dagen. Speciellt på morgonen när jag låg och lyssna om Alice andades:) hur ska jag klara av barn i framtiden?:p

Nu ska jag hem och ta ut min plutt från lim lukten man blir hög av och sen måla.

Puss&kram Anna

Kommentarer

  • emelie säger:

    Är de inte helt underbart att bo i ett organiserat kaos?

    2012-01-26 | 10:16:51
  • Vendela säger:

    Hejhej,

    vad kul med tapetsering. Jag håller med om att vitt inte ger den väntade wow:et. Men med randigt så! Vad ska det bli för randig tapet? Även fast det bara är ett mönster finns det flera olika versioner.



    Jag jobbar på Byggla.se. Det skulle vara kul om du vill visa upp ditt projekt hos oss! Vi har flera som tapetserar, men inte så många med randiga tapeter. Du finner tips, råd, inspiration och flera olika projekt på Byggla. Skulle du vilja visa upp ditt projekt kan du maila mig så berättar jag om det lilla tacket jag kan ge och om Byggla.

    Lycka till med den randiga tapeten! :)

    Mvh

    Vendela på Byggla

    2012-01-27 | 13:19:31

Kommentera inlägget här: