oliverochgänget

Showtime!

Kategori: Allmänt

Jäklar vad jag älskar min sagoprojektsgrupp!!!! vi e så sjukt bra!:P ja men det är vi faktistk! Föreställningarna har gått superbra, improvisera är vi grymma på när barnen gör saker vi inte är riktigt beredda på. Ikväll hade vi en föreställning för släkt och vänner som också blev asbra, dock lite torr publik;) Hugo min lilla älskling blev skiträdd men ringde och ville gå på teatern imorn igen<3 Dagen har som sagt varit mycket bra! God lunch åt vi och jag har skämt ut mig som vanligt:P Men vi hade roligt! fast jag råka även misshandla emmas finger med....eller rättare sagt min iphone:P Många goa skratt har jag fått med denna gruppen och imorn är sista föreställningen och sista kursdagen sen förslorar vi några goingar till nästa kurs tyärr:( Ska ta bilder imorn! Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: