oliverochgänget

time to write

Kategori: Allmänt

Nu har jag dragit på det här inlägget tillräckligt länge så nu får det bli som det blir.

Hade tänkt vara väldigt duktig och dra hela julhelgen noga men får nog inse att så blir det inte:P
Julhelgen var iaf bra, det blev ju ingen superjulkänsla direkt men det kan ju berott på att det var vår ute...:P

Sen blev jag med Iphone 4s i mellandagarna sådär spontant. Så nu efter detta inlägget kommer det bli mer för då kommer jag kunna blogga på bussen:P Jag hade nämligen ALDRIG uppdaterat min 3Gs så sånna där grejjer som att blogga, lyssna på spotify och spela Wordfeud kunde jag aldrig göra...dom två sistnämda har jag nog spelat så det räcker för de närmsta åren....Wordfeud är en DROG!!

Nyår firades med goa människor i mölndal och för Olivers del var det ganska lugnt och han verkar vänja sig vid smällare allt mer, vilket är superskönt då de smäller som idioter här i kärra.

Efter nyår var det inte så långledigt. Den 4 var jag tillbaka i skolan men det gjorde absolut ingenting! vi har nämligen hållt på med våra sagoprojekt sen dess och imorgon har vi våran premiär för barnen:) så nu ska jag agera indian de närmsta dagarna:)

Annars i helgen har jag varit en sväng i m-stad. Igår träffa jag nämligen alex och emma. Var hemma hos alex och åt en god middag och hade det mysigt:) snart ses vi igen brudar! och då allihop:)
Måste tillägga att jag e sjukt avis på alex hus! jag vill också ha hus och kunna göra det så fint!!! men jag får börja med vardagsrummet här hemma och sätta upp tapeten som legat i en låda i 1,5 år:P


Kanske får för mig att lägga upp lite bilder någon dag men jag lovar inget:P


Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: