oliverochgänget

Alone

Kategori: Allmänt

De senaste 2 veckorna har det hänt en del. Mitt bästa år i skolan någonsin är tyvärr slut:( vi hade en avslutningsfest med klassisarna som var lyckad och det var skönt att kunna krama om alla (nästan, tyvärr kunde inte alla komma) innan sommaren men förhoppningsvis syns vi igen!

Jag har även lämnat in sista tentan eller essän som det faktiskt va och har nu SOMMARLOV. Dock kan jag inte riktigt njuta...varför? jo för den där jäkla typiska svenska sommaren är här!!! nä det är faktistk värre än en typisk svensk sommar, DET ÄR INGEN SOMMAR ALLS!! ja där blev jag lite upprörd men är det konstigt??:P

Står även på vikarielistan på en förskola här i kärra och då kan jag inte riktigt slappna av för jag tror de ska ringa varje morgon och väcka mig...de har ringt EN gång, så jag borde kanske kunna slappna av lite. Jag täntke jag skulle försöka jobba lite nu i juni och sen va ledig resten av sommaren eller tills jag känner att jag vill jobba igen:P japp jag tänker ta en slapp sommar i år. Sommarjobbet sket sig ju typ, fick 2 veckor i juli så efter det tar jag ledigt om jag vill faktiskt. 

Annars då....jo jag har börjat träna duktigt nu! jag och martin har tagit fram våra inlines så nu är vi ute och åker varje dag med oliver..jäklar vad det känns i baken!! gött gött:) säljaren på intersport var även en riktigt duktig säljare så han fick mig att köpa stavar som jag har när jag åker och det funkar för jag hade träningsvärk i armarna i fredags:D

Aa nu kommer det ju inte bli något åkande på en vecka för Martin har lämnat mig.....
ja asså för en vecka;) han drog med ett gäng goa killar till Ukraina igår och ska kolla fotboll, lyckosten har biljetter till både ukrainamatchen och englandsmatchen:) ja hur som helst kan jag inte åka inlines själv för så säker är jag inte på dom fast jag är gammal konståkare, jag kan nämligen berätta för er att skridskor och inlines INTE är samma sak!:)

Nu ska jag gossa med mitt <3 som jag är väldigt glad över att jag har när man är ensam såhär, annars också för den delen:)


haha ja jag bjuder på denna;P




Puss&kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: