oliverochgänget

Jobb och nya mål

Kategori: Allmänt

Hallå igen!
 
Nu har snart en vecka till gått och denna har bestått av jobb och att "komma i form"...
 
Jobbdagarna har gått utmärkt och imorgon är sista dagen för denna vecka, nästa vecka kommer jag spendera i Mariestad där jag ska ha det gött, träffa underbara Julia äntligen och förhoppningsvis en del andra goingar och på fredag blir det en tur till Törebodafestivalen med girlsen.
 
Försöker som sagt komm i form. Eller rättare sagt försöker få motivation för att VILJA komma i form. Därför har jag gett mig 4 veckor då jag ska tänka på vad jag äter (ingen diet!!!) och göra vissa övningar varje dag och motionera varje dag. Efter dessa 4 veckor hoppas jag att det har hänt något iaf, 1 cm hade jag varit sjuuuukt glad över och efter detta om det går vägen hoppas jag ger mig lite energi för att fortsätta!
 
Idag hade vi ett hårt pass i backen så jag hoppas jag kan gå imorn, sen drog martin in till stan för att kolla fotboll och jag hade tänkt lägga mig i soffan... MEN ICKE! golven är dammsugna och tvättade och all oreda är fixad. Jag verkar städa bättre när jag är själv konstigt nog(????)
 
Träna och underhålla hund samtidigt:P
 
 
Ett besök på Tildas har det såklart blivit:)
 
 
 
 
 
 
Lite får man unna sig, jag åt faktiskt bara lite lite
 
 
 
Det var ju liksom fler som ville ha;P
 
 
 
 
Avslutar med en bild på mina lyckade Tacotubs:)
 
Puss&kram anna

Kommentarer

  • Anna-Maria säger:

    Hahahaha gillar bilden på dig in action.. Och ska vi nånsin äta tacos... Påminn mig om detta så jag inte tillåter dig att fixa skalen.... ;)

    2012-07-04 | 16:06:58
    Bloggadress: http://annamariaackre.blogg.se

Kommentera inlägget här: