oliverochgänget

Mariestad, Shopping, Tapas, Slottsskogen

Kategori: Allmänt

För en vecka sedan spenderade jag en HEL dag (8,5 timmar) med att shoppa i skövde med mamma. Underbar dag med mycket fina köp för mammas del:) jag kom därifrån med 2 par nya shorts jag är supernöjd med OCH såklart 2 par nya glasögon beställda. Det blev som jag sa INTE dem jag hade kollat ut tidigare haha. Men de jag valde var snarlika. Får förhoppningsvis hämta dem nästa vecka när jag är i Mariestad. Åt även en god lunch, fläskfile med kantarellsås, mmmmm:)
 
 
 
Tisdagen hann vi njuta i solen en stund och synda lite med en glass:) Halv 3 gick nämligen mitt tåg till Götet och hur mycket jag än ville stanna i solen och ha det gött så längtade jag tills klockan var 5 och tåget var framme i gbg. Hade nämligen en tapasdate med mina girls! supergod mat och en mycket trevlig kväll blev det:)
 
 
 
Onsdagen var solig och varm så den spenderade jag och Oliver i slottsskogen HELA dagen med syrran, barnen, Karin, Maria och deras barn:) åt en god lunch och barnen fick leka på den gigantiska lekplatsen!:) har tyvär inga kort jag kan lägga upp därifrån.
 
Puss&kram anna
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: