oliverochgänget

Slut på denna vecka

Kategori: Allmänt

Nu har hela veckan gått.

Den har varit väldigt bra och nu känns det som den gått rätt fort fast  det inte kändes så i början:P
I fredags var jag med Anja på Vidkärrs sommaravslutning. Det var så kul att se alla igen och jösses vad jag saknar det stället:)
På kvällen kom brorsan och Angelica hit och tittade på fotbollen, jäklar vad synd att det sluta som det gjorde.. kände även av halsen lite på lördag morgon men men det är ju EM liksom:P

Igår gjorde jag inte mycket, slappade, tog en powerwalk med Oliver och avsluta kvällen i soffan med god mat.

Ikväll tar jag tåget till Mariestad, mamma och jag ska ha en heldag i skövde imorgon, bland annat ska jag fixa nya glasögon och solisar så nu hoppas jag att dem paren jag kollat ut finns, MEN man vet aldrig jag kanske hittar några nya helt plötsligt:P

På tisdag åker jag tillbaka till götet och då ska jag träffa mina goa klassisar:)




Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: