oliverochgänget

Morsdag i Mariestad

Kategori: Allmänt

Blev dålig uppdatering här. Missade att skriva om mors dag som nu var för 2 veckor sedan. Vi tog nämligen bilen upp till Mariestad på söndagen över dagen för att gratulera min underbara mor och för att ha en mysig dag. Mysigt blev det minst sagt! När vi kom upp åt vi frukost och gotta oss sedan i solen. Sedan kom mormor och farmor förbi så fixade pappa grillat, mums och till efterrätt hade mamma gjort en jättemumsig jordgubbstårta:)
Efter det sola vi lite till och jag brännde mig som vanligt, men tyvärr typ bara på ena sidan så det såg ju inte klokt ut:P
Efter lite vattenkrig mellan mig och mamma tog vi en tur till sjön där mamma och pappa visade oss en badvik för hundar. Oliver har ju dock varit en badkruka sen vi fick han så den får vi väl inte så mycket användning för tänkte vi. Men där fick vi för direkt när vi kom till strandkanten hoppa Oliver i och bada som aldrig förr! fick nästan bära han därifrån haha.
Vi avsluta sedan i hamnen med glass i solen. Dagen var helt underbar och när vi sen satte och i bilen för att åka hem igen kändes det som vi hade varit där mycket längre än 1 dag så det va det värt:)

Mamma fick en ring av oss barn i present som jag kollat på länge till henne<3 på den står det "Angels exist you are one of them" stämmer så otroligt bra på min mamma<3


















Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: