oliverochgänget

Halva veckan har gått

Kategori: Allmänt

Någonting har hänt... lägenheten som brukar vara så sketen och stökig är skinande ren! jag har städat sen i söndags tror jag. jag t o m lägger in kläderna i garderoben direkt istället för att slänga dem överallt först OCH jag tar disken direkt när jag ätit...japp någonting har hänt???

Jag har iaf haft saker att göra när jag varit ensam. I helgen var bror hos mig och i måndags kom Anna-Maria och kollade matchen tillsammans med mig:)



Igår var jag med Anja och Jannike hos Annette i hennes kolonistuga. Solen tittade fram lagom tills vi va framme så det blev en mysig eftermiddag:)



Idag har jag städat, handlat och ska lite senare på en promenad med Maria och hundarna:) Just det jag har även gjort "fylld fralla" som det heter och då behöver man vispa grädde och oliver har visst lärt sig att när elvispen kommer fram får man smaka:P



Har även fixat lite jobbdagar nu i Juni så kontot kommer fyllas på lite i sommar iaf.



Puss&kram anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: