oliverochgänget

Helgen som var

Kategori: Cystiskt Fibros

Helgen som var spenderades i Mariestad. På lördagsmorgonen ringde klockan tidigt, så packade vi in oss i bilen och hämtade upp mamma i Floda.

När vi väl var framme tog vi en sväng på stan för jag hade tänkt hitta något roligt men det slutade med att Martin och mamma gjorde fynd:)
Tog även en sväng till kära mormor och jag lämna ytterligare ett par byxor där jag behövde sy om:P ( varför köpa kläder som passar?;P)
Kvällen var bokad i Skövde där vi bowlade och käkade med mina älskade brudar och deras pojkar OCH Alex bror som va så snäll och körde:) det blev en riktigt lyckad kväll!

På söndagen åkte vi med mor och far till hamnen och tog en promenad och en glass sen gotta vi oss på altanen och det var inte alls lockande att åka hem.

Men nu har veckan snart gått och jag får se vad som händer i helgen!
Bilder kommer troligtvis imorgon!

Puss&kram Anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: