oliverochgänget

Sol sol sol

Kategori: Allmänt

Har varit helt underbara dagar med sol och värme!...och första brännan:/

Första maj spenderade vi ute i Floda med goingarna, blev årets första grill:)
Åkte senare hem och fixa balkongen med fina blommor och smulgubbar! (smultron/jordgubbar:P) mums!

Igår hade jag min bedömning på vfu:n. Var riktigt nervös men det gick jättebra och det var superkul:) så nu är det gjort och jag vet inte om jag har några mer måsten precis nu, tror inte det...:P
Så jag unna mig lite ledigt igår när jag slutade tidigt och gotta mig på balkongen (redan bränt mig:P). På kvällen drog vi med brorsan till eriksberg och käka glass, dock lite sent kanske:P

På lördag morgon drar vi till underbara m-stad! På kvällen är bowling och käk inbokat med min girls och boysen!!:) läääängtar!

Nu är jag på väg hem från dagens vfu. Blir snabbt hem och sen iväg till ramberget och möta bror. Får ta vara på solen!

Puss&kram Anna.


https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1926726/images/2012/pic_201047787.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1926726/images/2012/pic_201047818.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: