oliverochgänget

Fredag!

Kategori:

Då va det fredag igen! Helt sjukt vad dagarna flyger iväg!
Inte lyckats uppdatera bra här denna veckan så får väl köra en snabb sammanfattning.

I måndags va det skolan som gällde och på kvällen åkte vi och handla inför veckan. I tisdags började vi nämligen med FF! Fitnessfighten med andra ord. På 30 dagar ska man träna en timme varje dag (20 kondition och sen 9 övningar *2) man ska sen äta var 3:e timme och hålla sig till vissa "regler".
Typ såhär:
Frukost: lättyoghurt, äggvita, knäckebröd med skinka
Mellanmålen: kesella och bär, keso och bär eller tonfisk och kesella.
Lunch/middag: vitt kött, fisk, nötfärs går bra, massa grönsaker och lite lite pasta eller så.
Man ska äta ett visst antal gram av allt så nu i början vägs allt.
Det har väl gått rätt bra, idag va det lite klurigt när jag fick jobba ett par timmar och inte kan gå iväg och äta.

Det ska iaf bli spännande att se hur stor eller liten skillnad det blir på 30 dagar. Fredagar och helger är inte längre mina favoritdagar då sockersuget blir värre!! Men jag ska bannemej klara 30 dagar!

Annars i veckan har jag varit i Floda och goingarna! Hade även tänkt åka till m-stad i helgen men det får bli nästa helg ist.
Jag vill även börja göra julmysigt men jag är ute efter mörkröda maria montazami tofsar men hittar inga!! Tips nån???

Nu måste jag försöka plugga lite innan det är dags att äta igen och träna;)

Puss&kram!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: