oliverochgänget

Jobbig vecka och Halloween!

Kategori:

Hej på er!
Har inte haft ork till att göra några inlägg men energin börjar komma tillbaka.

Veckan bestod av plugg plugg och åter plugg. Jag och Lina satt kvar i skolan tisdag och torsdag och va flitiga.
Så i fredags var det dags för min allra första salstenta. Jag visste att jag skulle stressa upp mig och va nervös men att det blev så illa som det blev trodde jag inte! Fick knappt nån sömn sista natten och mådde skit.. Sen när vi väl fick tentan kändes det såklart bra och jag kunde inte gjort mer. Nu är det bara att vänta på resultatet.

Igår va det sen dax för Halloween fest hos Carro med härliga, goa människor!:) blev en lyckad kväll och en nykter sådan för mig då jag nog hade somnat efter första glaset annars:)

Idag ska min goa Jannike bjuda mig på middag:)

Min mobil var full igår så snodde två bilder av Carro, får se om jag kommer åt fler senare.

Puss&kram Anna

Kommentarer

  • Julia säger:

    Haha fasiken vad snygg Martin var :) och du med :P

    Svar: hehe;P
    Anna

    2012-11-05 | 17:12:55

Kommentera inlägget här: