oliverochgänget

Äntligen hemma spioner?

Kategori:

Hej på er!

Denna veckan kommer gå i skolans tecken... Plugg plugg plugg. Idag efter lektionen som slutade kl. 14 stannade jag och Lina kvar och pluggade. 16.30 gick vi därifrån, rätt duktigt av oss tycker jag:)

Sitter just nu och kollar Äntligen hemma och gissa va dom gör;) jo dom sättet panel i hallen, ända upp i tak och gör en "platsbyggd" sittbänk. Hmm undrar om dom varit här och snokat;)
Golvlisterna är nu uppe här hemma och den nya spegeln står på plats och ska bara skruvas upp:) jag väntar på min systemkamera som varit på lagning sen i somras som jag hoppas jag får innan jul! Då ska jag ta fina kort på min färdiga hall så ni får se:)

Nu hoppade min värmekudde (läs oliver) ner från soffan så nu får jag fixa en kopp te för att göra mig varm.

Puss&kram Anna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: