oliverochgänget

Förändring

Kategori:

Min ledig dag är snart över.

Började dagen med tvätt som planerat, fick lite pluggat och sen blev det stressigt som alltid med mig när jag har för mycket tid!
Satte mig i bilen och styrde mot älvängen och Salong Jessie, Yvonne min frisör är den bästa jag haft! Helt klart värt det att åka en bit:)
Idag var jag sugen på förändring. Ja det blev det ju^^ nästa gång kanske luggen t o m blir lite tjockare och tydligare vem vet för jag gillar det verkligen nu:) är helnöjd och kan välja om jag vill att luggen ska synas eller ej:)

Ikväll blev det ett Zumba pass, härligt slut efter det:) fick även en sjukt fin solnedgång på vägen dit!

Nu är det två dagar i skolan som gäller, shiit! Man blir bortskämd när man är van vid att bara gå tisdag och torsdag:P

Puss&kram på er!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1926726/images/2012/pic_50884cbbddf2b354a30022ec.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1926726/images/2012/pic_50884cd49606ee1abcfbe28d.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: