oliverochgänget

Fredag - Lördag

Kategori: Allmänt

Hej på er!

Hälften av helgen har redan gått.. Men vi har hunnit med en del.
Igår satt jag hemma och hade inte något planerat för kvällen så får jag ett sms av min kära Jannike som var sugen på vin:P så jag bjöd hit henne på käk och vin! Bror min kom också förbi. Blev hemmagjord pizza och ett par glas, en mycket trevlig kväll med andra ord!:)

Idag vakna jag vid 10 och hade gärna somnat om men kunde inte riktigt med...
Käkade frukost, pluggade lite och sen har vi fixat de sista panelskivorna i hallen:) efter det flängde vi runt hela stan efter golvlister men hittade inte dom vi vill ha så nu hoppas jag pappa hittar dom i m-stad.

Nu bli det film i soffan. Imorgon är det av till Emelie och träffa tjejerna:D
Den här jäkla appen jäklas med mig så blir inga bilder idag, kommer...

Puss&kram Anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: