oliverochgänget

Lunchonsdag

Kategori:

Är helt slut. Gick upp klockan 8 och pluggade en timme, gick och handla, hem och ut med Oliver, hem och duscha och sen kom syrran, barnen och mormor och det lugnade sig lite. Började göra mat och till slut fick vi en god lunch:)
Efter det tog jag och Hugo en promenad med Oliver och för att plocka kastanjer. Hugo har varit så glad över sin påse kastanjer så han har burit runt den hela dagen:P
Följde ju med till Floda där dagen har rullat på. Mysigt att vara en hel dag med Hugo och Alice. Alice är så rolig nu för hon säger NEJ till i princip allt fast hon inte alltid menar det. Frågade henne om min fisk var god och fick ett tydligt NEJ och den gången tror jag hon menade det;)

Sitter nu hemma i soffan och ska gå och lägga mig nu. När jag kom hem förrut var ytterligare en bit av hallen klar:)

Sov gott!
Puss& kram Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här: