oliverochgänget

Renovera=Tom plånbok..

Kategori:

Sjutton vad svårt det ska vara att få till ett par inlägg här då. Antagligen händer det för lite i mitt liv så det är helt meningslöst att skriva ner det eller så tvärtom för mycket??? Hmm troligtvis det första.

Hösten är kommen och denna vecka har Göteborg fått se solen några timmar iaf! ;)

Just nu sitter jag i soffan och försöker jag plugga, ligger efter som tusan i läsanvisningarna! Samtidigt är Martin och kära Joel och försöker fixa pärlspont till oss. Har tänkt sätta det i hallen istället för att tapetsera om. Men det är sjukt vad dyrt det ska vara att renovera! Man kan knappt komma undan med lite golvlister innan plånboken ekar tomt... Hoppas nu dom får ett ok pris för jag hade gärna hunnit på upp panelen innan jul^^. -åh herregud. Blev mammas svar på det när jag sa det;)

I eftermiddag ska jag, Martin, Joel och Elin troligtvis ta en promenad och vad kvällen erbjuder får vi se.

Nu ska jag se om jag kan plugga vidare:P

Puss&kram Anna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: