oliverochgänget

Renoveringsdax!

Kategori:

Ja nu var pärlsponten hemma. Lite billigare fick vi det iaf. Dock händer det något i killar när något ska rivas.. Så de rev ner dörrfodret på ena dörren och spegeln på en gång! Nu var det första jag sa för 4 år sedan att den där hemska spegeln ska väck först! Ja vad som hände där sen vet jag inte och såklart är jag glad att den äntligen är borta men herregud nu har jag ju ingen helkroppspegel!! Så nu jäklar får vi slänga upp panelen fort! Fick dock fixa en lösning så länge för spegel i hallen är ett måste!
Så nu igen lever stackars oliver i renoveringskaos. När vi precis köpt han renovera vi köket, i våras vardagsrummet och nu hallen. Stackars hund<3:)

Blev ingen promenad för regnet hälsade på. Så istället ska vi nu till kville och kika hockey och kanske ta en biljardmatch med!

Funderar på att inviga min missoni mössa eller klänning hmm vilket?..

Puss&kram Anna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: