oliverochgänget

Sömnbrist=OLIVER

Kategori:

God eftermiddag.

Sitter nu på bussen på väg hem från skolan, förvånad att jag klarat dagen utan att somna.

Jag var så trött när klockan ringde imorse, varför?? Jo för att jag har en hund vid namn OLIVER som jag har skämt bort för mycket!! När vi köpte han så bestämde vi att han inte skulle få va i sängen. Jo visst, jag har velat ha hund hela mitt liv så hur skulle jag klara detta? Oliver är smart och har lärt sig att det inte är något ide att ligga på Martins sida för då åker han ner direkt!
På mattes sida däremot kan man ligga för hon vaknar inte eller bryr sig inte. MEN! Inatt ångrar jag mig så! Oliver har tratt, för han har hot spot igen, och då kan han inte hoppa upp i sängen själv för tratten tar emot sängkanten. Så hundjäkeln har stått vid min sida på sängen och gnytt till jag vaknar (tro mig jag har försökt ignorera och trott att han ska ge upp!) så tog jag upp han. Kände att han låg där en stund så hoppar han ner igen. Hade väl varit okej om han inte hade kommit och gnytt igen och ska upp efter ett tag igen!!!! Inatt får han sova i vardagsrummet!

Skethund:P

Puss&kram Anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: