oliverochgänget

Uppe med tuppen!

Kategori:

Idag vaknade jag av mitt härliga alarm.. som jag själv ställt på kl 08.00 för att pina mig lite extra. Jag behöver nämligen plugga som en dåre idag så jag fixade den tidigaste tvättid som gick, allt för att jag skulle komma upp;)
Slängde i tvätten och tog sedan en morgonpromenix med oliver. Sen hem, åt frukost och slog upp boken... Den TRÅKIGASTE boken på hela kursen!

När jag läst 2 kapitel av 3 gick jag och oliver ut igen. Hade tänkt ta en mysig promenad i skogen idag.. Det gjorde jag, men tro tusan inte den va mysig! Lerigt va det och regna börja det såklart göra och såklart när jag va där och hade gått spåret en bit började min dumma hjärna jävlas med mig och jag fick för mig att en galen älg skulle komma rusande(?) ja fråga mig inte varför. Håller älgjakten ens på längre??
Hur som helst vi kom hem oskadda och det va dags för lunch som idag blev pannkakor. Bra som man ändå e så kan man ju göra två saker samtidigt så jag fick lite till läst när jag stekte:)

Nu åter till boken!
Puss&kram Anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: