oliverochgänget

Vintertid

Kategori:

Då va det dags för mörkare tider. Tråkigt samtidigt som det är mysigt. Det tråkiga är att det kommer va mörkt både när man lämnar hemmet och när man kommer hem på dagarna. Då är det iofs positivt att plugga då man går olika tider och är lediga vissa dagar så man kan njuta av dagsljuset:) dock lever vi ju i Sverige och kan ju inte räkna med att se solen många timmar under ett par månader..:P

Men hur som helst längtar jag nu till jul! Älskar julen, att få pynta och ha mysigt hemma med gran och ljusstakar:)
I år ska jag börja pynta i november! Det bestämde jag förra året när jag börja pynta lite vid advent och resten i mitten av december. Jag hann inte njuta av det! Sen är det så att i år kommer det inte bli lika lätt som andra.. Min härliga, snygga, gröna tapet kommer nämligen göra det klurigt. Men jag får nog till det;)

Igår blev det plugg och på kvällen go mat på Tildas med Martin, bror, Freddan och Bertilsson:)

Idag tog vi en tur till Freeport. Fick inte det vi skulle ha men lite smått och gott. Bland annat mitt livs första tassels!!!;)
Har bara fått en dålig bild på en av dem än men får duga.

Puss&kram Anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: